מסתמן: רשימות בני התורה של 'נצח' יוגשו כבר מחר

    דוד קורצווייל | צילום: ויקיפדיה No Comments on מסתמן: רשימות בני התורה של 'נצח' יוגשו כבר מחר
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נציגי רשימות "בני תורה" נערכים להגשת הרשימות והחליטו לשכור ייעוץ וליווי משפטי מאחד המשרדים המובילים בתחום הפוליטי: משרדו של עו"ד איתן הברמן.

    רשימות "בני תורה" עומדות להתמודד בערים בני ברק, ירושלים ומודיעין עילית. כרשימות חדשות, ללא "סיעת אם", שאמורות לעבור פרוצדורה מורכבת בדרך להגשת הרשימות, הוחלט שם לשכור שירותי ליווי משפטי.

    ב'נצח' אומרים כי מתוך הערכה מוקדמת לכך שיהיו נסיונות להציב מכשולים רבים בדרכן של הרשימות החדשות, הוחלט שלא לחסוך בתחום זה ולשכור את שירותיו של עו"ד הברמן.

    עו"ד איתן הברמן כיהן כיועץ משפטי של מספר מפלגות פוליטיות וביניהן קדימה, הליכוד ועוד. הוא בעל נסיון עשיר וידע ייחודי בכל הקשור למפלגות, למימון מפלגות, לבחירות ולמימון בחירות. כחלק מכהונתו כיועצן המשפטי של מפלגות לאורך שנים צבר ניסיון רב בכל הקשור לבחירות מוניציפאליות על כל היביטיהן.

    הגשת הרשימות לבחירות המוניציפאליות בכל רחבי הארץ תתקיים מחר יום שני, בין השעות 9 עד 11 בבוקר, ומחרתיים יום שלישי בין השעות 3 אחה"צ עד השעה 9 בערב. ברשימות "בני תורה" עומדים, ככל הנראה, להגיש את הרשימות כבר מחר יום שני בבוקר, ולכל המאוחר ביום שלישי אחה"צ. גורמים הקשורים לרשימה אומרים שבכל מקרה אין בכוונתם לנהוג ע"פ "המסורת" של הגשת הרשימות ברגע האחרון ממש. "אצלנו לא קיים המנגנון המסואב של מלחמת כסאות, שנמשך עד לתוך חדרה של ועדת הבחירות", אמרו.



    0 תגובות